Tüm Tedaviler TÜM TEDAVİLER
Cilt Gençleştirme

Genç ve sağlıklı bir cilt hepimizin hayalidir. Ancak cildimizde, zaman geçtikçe birtakım değişiklikler meydana gelir. Yaşın ilerlemesi, güneş ışınlarına maruz kalınması, sigara ve alkol tüketimi, makyaj malzemelerinin kullanımı, kilo değişimleri gibi faktörler cildimizdeki dokularda hasara veya çökmeye sebep olabilmektedir.

Genç ve sağlıklı bir cilt hepimizin hayalidir. Ancak cildimizde, zaman geçtikçe birtakım değişiklikler meydana gelir.  Yaşın ilerlemesi, güneş ışınlarına maruz kalınması, sigara ve alkol tüketimi, makyaj malzemelerinin kullanımı, kilo değişimleri gibi faktörler cildimizdeki dokularda hasara veya çökmeye sebep olabilmektedir. Bu hasarlar yaşlanma belirtisi olarak ciltte leke, sarkma ve kırışıklık olarak kendini gösterir.

Cilt Gençleştirme İşlemlerini Kimler Yaptırabilir?

Cilt 30’lu yaşlardan sonra hızla değişmeye, kırışmaya ve sarkmaya başlar. Bu kırışıklıklardan, lekelerden ve sarkmalardan rahatsız olan kişiler cilt gençleştirme yöntemine başvurabilir. Cildin kalitesini artırmak, pürüzsüz ve sağlıklı bir ciltle yenilenmeyi sağlayan bu işlemler, alanında uzman doktorlar tarafından yapılmalıdır.

Cilt Gençleştirme Uygulamaları

Ciltte meydana gelen bu bozulmaları tedavi etmek, genç, pürüzsüz ve sağlıklı bir cilde sahip olmak amacıyla uygulanan işlemler cilt gençleştirme işlemleri olarak adlandırılır.  Cildin kaybettiği nemi geri kazanmasını ve sarkan cildin sıkılaşmasını sağlayan birçok cilt gençleştirme yöntemi vardır. Sıklıkla uygulanan cilt gençleştirme yöntemleri; mezoterapi, botoks ve dolgu uygulamaları, Prp, gençlik aşıları, paris ışıltısı cilt gençleştirme işlemleridir.

Mezoterapi: Cilt lekeleri, selülit, saç dökülmeleri ve çatlaklar için ince uçlu iğnelerle uygulanan bir cilt gençleştirme yöntemidir. Mezoterapiler ciltteki kolajeni ve kan dolaşımını uyarıcı etkiye sahiptir.

Botoks ve Dolgu Uygulamaları: Botoks ve dolgu uygulamaları, ciltte meydana gelen kırışıklıkların ve sarkmaların iyileştirilmesinde uygulanan ameliyatsız bir işlemdir.  Küçük iğneler yardımıyla cilde enjekte edilen maddeler ile cildin sıkılaşması için uygulanır.

PRP: Cilde kişinin kendi kanından elde edilen taze plazmaların enjekte edilmesiyle uygulanan cilt yenileme işlemidir. Cilde enjekte edilen plazma kolajen artırımını destekleyerek hücrelerin yenilenmesine yardımcı olur.

İLGİLİ TEDAVİLER