TEDAVİLER

Burun estetiği, estetik operasyonlar ve estetik uygulamalar son yıllarda giderek artan bir trend haline gelmiştir. Kliniğimizde bu tedavilerin uygularken ki felsefemiz; hastalarımıza güvenilir bir ortam içerisinde, sağlıklı, abartıdan uzak doğal ve güzel sonuçlar ortaya çıkarabilmektir. Bunun için de her tedaviyi kişiye özel ve kaliteli olarak sunmak hedeflenmiştir.

Burun Estetiği

Fonksiyonel Burun Ameliyatları

Yüz Estetiği

Dolgu

Dolgu uygulamaları son yıllarda herkesin ilgisini çeken uygulamalardan biri haline gelmiştir. Cildimiz yaşlandıkça, kolajen ve hyaluronik asit miktarında azalma meydana gelir.

DETAYLAR Dolgu
PRP

PRP, kişinin kendi kanından elde edilen plazmanın çeşitli işlemlerden geçtikten sonra hücre yenilenmesi ve yıpranmış dokuların iyileştirilmesine yardımcı olur. Cilde enjekte edilen PRP; saç dökülmesi, cilt gençleştirme, kanın pıhtılaşması ve ortopedik rahatsızlıkların tedavilerinde kullanılır.

DETAYLAR PRP
Cilt Gençleştirme

Genç ve sağlıklı bir cilt hepimizin hayalidir. Ancak cildimizde, zaman geçtikçe birtakım değişiklikler meydana gelir. Yaşın ilerlemesi, güneş ışınlarına maruz kalınması, sigara ve alkol tüketimi, makyaj malzemelerinin kullanımı, kilo değişimleri gibi faktörler cildimizdeki dokularda hasara veya çökmeye sebep olabilmektedir.

DETAYLAR Cilt Gençleştirme
Botoks

Günümüzde sıklıkla gerçekleştirilen işlemlerden biri de botoks işlemidir. Bu uygulama daha çok yüz bölgesindeki kırışıklıkların giderilmesi için uygulanıyor.

DETAYLAR Botoks
Kepçe Kulak Estetiği (Otoplasti)

Kepçe kulak, kulağın normal anatomisinden farklı olarak kulağın öne doğru kıvrık olmasıdır. Halk arasından daha büyük olarak algılanan kepçe kulak aslında herhangi bir şekilde daha büyük olmayıp sadece açısal olarak farklı duruş pozisyonundadır.

DETAYLAR Kepçe Kulak Estetiği (Otoplasti)
Yanak Estetiği (Bişektomi)

Yüzün daha iyi bir görünüm kazanmasını, yüzdeki U şeklin V şekline dönüşmesini sağlayan bişektomi aynı zamanda yanak inceltme cerrahisi olarak da bilinir.

DETAYLAR Yanak Estetiği (Bişektomi)
Çene Estetiği (Mentoplasti)

Son dönemdeli popüler işlemlerden biri de çene estetiğidir. Çene estetiği daha çok alt çenenin yan profildeki alın düzleminden geride olan hastalar tarafından tercih edilmektedir.

DETAYLAR Çene Estetiği (Mentoplasti)
Yüz Mezoterapisi (Mezolifting)

Yüz Mezoterapisi (mezolifting), yaşlanmaya bağlı olarak ciltte oluşan etkilerin ortadan kaldırılması için yapılan bir mikroenjeksiyon uygulamasıdır.

DETAYLAR Yüz Mezoterapisi (Mezolifting)
Saç Mezoterapisi

Saç mezoterapisi, saç dökülmesi ve saçın genel sağlığıyla ilgili sorunları tedavi etmek amacıyla kullanılan bir prosedürdür. Bu yöntemde, özel bir karışım içeren ince iğnelerle saç derisine enjeksiyonlar yapılır.

DETAYLAR Saç Mezoterapisi
Jalupro HMW Gençlik Aşısı

Jalupro: amino asitler içeren, cildin elastikiyetini ve hacmini geri kazandıran, kolajen ve elastin üretmek için ciltteki fibroblastları uyaran, cilt altına enjekte edilen, bir serum çeşididir.

DETAYLAR Jalupro HMW Gençlik Aşısı
H100 Gençlik Aşısı

H100 aşısı, zaman içerisinde eski elastikiyetini kaybeden cilde canlı ve parlak bir görünüm kazandırmak için yapılan aşı uygulamasıdır.

DETAYLAR H100 Gençlik Aşısı
Biyolojik Lifting

Biyolojik lifting aşısı, cilde doğal yollarla nem, elastikiyet ve lifting sağlama amacıyla tercih edilen bir uygulamadır.

DETAYLAR Biyolojik Lifting

Kulak Burun Boğaz Hastalıkları